23 apríla 2008

Peterbilt











V tomto článku vám priblížim model amerického kamióna Peterbilt.Existujú 2 základné typy kamiónov.Niektoré majú motor pod kabínou vodiča,čiže im predná maska nevytŕča dopredu.Pri kamiónoch typu Peterbilt je motor umiestnený pred celým vozidlom,takže kamión pôsobí mohutnejšie.Taký typ sa mi páči viac,lebo vyzerá fakt dominantnejšie a keby takýto stroj išiel po diaľnici a ja by som stál pred ním,asi by som sa od prekvapenia a úžasu nepohol a ďalej by som už nemohol písať články na blog ;-).
No a teraz prejdime k modelu.Tento model som postavil začiatkom minulého roka.Vystrihovačka bola na 3 stranách,z toho náves zaberal jednu celú stranu.Prípravné práce trvali dlhšie ako pri iných modeloch,lebo napríklad také osobné autá nemajú toľko kolies :-D.Tento model sa mi podarilo celkom dobre zretušovať,takže by nemali byť vidieť žiadne biele hrany.Lepenie bolo vcelku rýchle a jednoduché až do fázy,keď bolo potrebné lepiť kolesá.Zadné kolesá na ťahači sú dokonca vypuklé smerom dnu.Pri starších modeloch sa mi niekedy stalo,že sa mi dlhé diely ako náves zvlnili a vytvorila sa vrtuľa.Tu sa mi to našťastie nestalo.Po dolepení som model 3-krát nalakoval a výsledok vidíte na fotkách.
Na tomto modeli sa mi najviac páčia kresby koní a aj celkove farba modelu.Chýbajú mi tu klasické výfuky a rám prednej masky.Dnes by som povedal,že model by mohol byť zložitejší,ale v dobe,keď som ho staval, bol asi primerane náročný.
Momentálne staviam model Peugeot 307 WRC,tak mi držte palce k jeho dokončeniu.Sám netuším,kedy sa podujmem k jeho dokončeniu,lebo sa mi nejako nechce a blíži sa leto,takže to sa mi asi tiež nebude chcieť :-D.

pošli na vybrali.sme.sk

1 komentár:

  1. Pekný model, krásne postavený. Ale na fotkách by viac vynikol keby sa lepšie nasvietil.

    OdpovedaťOdstrániť

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009