05 februára 2009

Jaiku je späť!

Jaiku tu kedysi bolo. Kedysi bol však sidebar (bočné menu) veľmi preplnený a bohužiaľ moje Jaiku išlo preč. Teraz som však s dľžkou sidebaru a s rýchlosťou načítania stránky spokojný a pridávam Jaiku späť.

Predtým som mal svetlomodrý vzhľad, teraz som si však vybral tmavomodrý, lebo farby blogu sa mi troška po čase zmenili. Bola možnosť nastaviť si aj vlastný vzhľad, ale Ocean blue farba mi vyhovovala.

johnyho jaiku
Jaiku som sem nedal len tak. Mikroblogy sú populárne, ale o to mi ani nejde. V poslednom čase nestíham písať články a viac sa venujem získavaniu informácií z iných stránok pre vlastné potreby. Nechcem však na svojich návštevníkov zabúdať alebo o nich prísť, preto s vami chcem byť v nejakom "kontakte" aspoň cez mikroblog. Vždy uvidíte dátum, takže budete vedieť, že v ten deň som bol ešte nažive :).

Ďakujem za vaše návštevy!

pošli na vybrali.sme.sk

3 komentáre:

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009