15 januára 2008

Model Škoda Fabia classic

V tomto blogu sa chcem bližšie venovať modelu Škoda Fabia classic.Má rozmery 14,5 cm na dĺžku , 6,5 cm na šírku ,5 cm na výšku.Model je v mierke 1:24(asi,nevie sa to isto,lebo pri tlači som to asi trošku zmenšil :-).Na obrázku máte možnosť vidieť "Fabku"aj s doplnkom-člnom.Ten je veľmi jednoduchý,preto sa neoplatí ani spomínať ho.
Teraz spomeniem veci,ktoré sa oplatí oceniť na tomto modeli.Páčia sa mi hlavne kolesá.Puklice sú vypuklé a je za nimi vidieť brzdné disky.Je to však veľmi jednoduché spracovanie kolies,bez akýchkoľvek doplnkov.Chýba krajšie znázornenie tlmičov a celkovo priestorovosť podvozku je na slabej úrovni.Je to síce lepšie ako pri ostatných modeloch,čo mám,ale aj tak by to mohlo vyzerať lepšie.Pri podvozku som sám pridal vlastný výfuk.Je zo striebornej kovovej pásky,rolovaný na špajdli a potom sploštený.

Ďaľšia vec,ktorú sa oplatí spomenúť je tvar "zadku".Je takmer úplne rovnaký s realitou,teda aspoň podľa mňa.Najviac však treba vyzdvihnúť bok karosérie.Bola to najobtiažnejšia časť celého modelu.Neboli tam žiadne chlopne na lepenie,iba hrana.Výžadovalo si to veľa trpezlivosti a času na schnutie,výsledok však stojí za tú námahu.Ak sa vám ešte podarí docieliť miernu vypuklosť blatníkov,model bude vyzerať ešte krajšie.Pred nie je až tak podarený,ale bol tiež dosť náročný.

Je veľa možných variácií ako dokončiť tento model.Môžete robiť kolesá bez diskov,nemusíte dať dvojité značky,držiak na lyže a ani surf(ale ak idete na dovolenku,tak odporňčam :-D).No čo dodať na záver,je to model,ktorému sa oplatí venovať svoj čas.on vám tú prácu vráti.Za nekvalitné foto sa ospravedlňujem,ale nemém lepšie možnosti,musíte sa mi poskladať na dáky foťák...
V nasledujúcom článku vám priblížim Škodu Fabia môjho kamaráta,máte sa na čo tešiť,je to raritka....

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009