15 marca 2008

Lamborghini Gallardo

Takže prinášam vám už sľúbené Lamborghini Gallardo. Zaujímavé na tomto modeli je to, že jeho veľkosť je veľmi malá, má len 9,5 cm na dĺžku, 4,5 cm na šírku a 2,5 cm na výšku. Celý model bol vytlačený iba na jednej strane A4, čo je fakt pozoruhodné, dokonca bol na tej strane ešte podstavec, ktorý zaberal asi 1/4 strany.



Už pri vystrihovaní bol problém nepoškodiť jednotlivé diely. Najhoršie bolo vystrihnúť prednú kapotu, ktorá bola spojená s bokom len tenkým pásikom. Aj keď som vystrihovačku vytlačil na papier tvrdý 120 g/m2, pri ohýbaní sa krčil papier,viď. boky ;-).
Pred lepením som celý model zretušoval fixkou. Našťastie stačili iba 3 farby a to žltá, čierna a červená. Ďalší problém nastal pri kolieskach-sú dosť malé a tak mi pomohol kamarát a ukázal mi pre mňa novú metódu a to lepenie plášťov natupo, t.j. nevystrihovať trojuholníčky,ale vlepiť pod plášť rovnako široký pásik a potom naň zboku prilepiť čelo kolesa.

Po dokončení modelu nasledovalo lakovanie. Prvá vrstva bola jemná a nechal som ju schnúť 2 hodiny. Druhá vrstva už bola o niečo bohatšia a nechal som ju schnúť 24 hodín. Tretia vrstva už len zakryla nedostatky tej druhej a po 24 hodinách bol model kompletne hotový a pripravený na fotenie ;-).

Teraz sa nechcem moc chváliť, ale asi je to prvý model, ktorý som nezapackal pri lepení lepidlom, čo umožnilo aj lepšie nalakovanie. Jediné, čo modelu chýba sú spätné zrkadlá, ktoré neboli zahrnuté vo vystrihovačke, preto ich budem musieť urobiť sám, ale to bude neviem kedy :-D.

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009