24 marca 2008

Suzuki Swift

Takže žiadne chodenie okolo horúcej kaše,iba okolo takej mierne teplej :).Tento model som začal skladať verte či neverte už v lete 2007.Nudil som sa a tak som si spravil prípravné práce,veď to poznáte.Keď už boli prípravy hotové,prešla ma chuť.No nie je to naschvál?! Dlho-predlho som nemal na model čas a už spomínanú chuť.Prešla jeseň,lístie opadalo,prišla škola(o to menej času).Potom mi zaviedli internet a to už som fakt nemal čas na nič iné :D.Vianoce už klopali na dvere a nálada bola na iné veci ako modelovanie.Teraz ťažká zápletka a nečakaný koniec-počítač sa mi pokazil a oprava trvala neuveriteľný mesiac.To už som mal fakt čas a spravil som Gallardo a KONEČNE Suzuki Swift.Ďalší problém prišiel čoskoro,vlastne trval takmer doteraz.Nemal som fotoaparát a tým pádom ani šancu zverejniť fotky na blog.Hysterické baby by teraz povedali:,,Ach pre Boha živého!" Presne tak.Naštastie človek má aj priateľov,ktorí majú fotoaparát.Stačí k nim zájsť a pekne ich poprosiť.Touto cestou chcem poďakovať Maťovi_Kolovi za jeho fotky.Máš to u mňa! ;-).Fotky sú kvalitné a nie je k nim viac čo dodať.
Čo sa týka modelu,tak prvá chyba(samozrejme moja) bola to,že som model vytlačil na strašne hrubý papier.Ať neuveriteľných 200g/m2.Preto bolo vystrihovanie a ohýbanie dielov komplikované.Avšak malo to aj jednu výhodu-model je oveľa stabilnejší.Ďalej nasledovalo retušovanie fixkou,hlavne žltou,viď.foto :D.Zložité bolo lepenie blatníkov.Všimnite si hlavne boky.Sú to tenké diely lepené natupo.Pomohla mi nová technika lepenia a to pomocou ihly.Dobre čítate,nemusíte si utierať oči.Ihla zabezpečí presnosť lepenia a dávkovania lepidla.Všetko na modeli je originál až na zadný spoiler.Ten mi už spomínaný kamarát pripevnil k autu pomocou drôtikov.Na tých fotkách je to asi slabo vidieť,ale čo už.
Po skončení lepenia a dvojdňovom dívaní sa na model som začal s lakovaním.To tiež trvalo pár dní,takže vidíte,že modelovanie zaberá kus času a ešte aj zverejniť to na blog zaberie zopár minút.Čo je to však proti stavbe? Nič,je to ako porovnanie mravca so slonom.Mravec je predsa silnejší :D.Tak pozrite si ešte obrázky a ak sa veľmi nenudíte,tak aj záver.









Dnes som asi bol nejaký ukecaný na začiatku,ale myslím si,že aj keď je blog venovaný vystrihovačkám,trochu umenia v článkoch nezaškodí.Veď potom by som asi ani nemal čo písať.
Držím palce pri modelovaní a asi čoskoro prinesiem aj nejaké rady(bolo by načase).

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009