31 marca 2008

Výsledok ankety

Tak výsledky ankety mi ukázali šokujúce zistenie. Buď ste nepochopili otázku alebo robíte strašnú chybu. Aby som to ozrejmil,tak vám najprv ukážem výsledky:


Na aký papier tlačíte vystrihovačky?

kancelársky (80g/m2)
5 (62%)
120 g/m2
1 (12%)
160 g/m2
1 (12%)
200 g/m2
1 (12%)


Doteraz hlasujúcich: 8


Až piati tlačíte vystrihovačky na kancelársky papier,čo je pre mňa desivé zistenie.Kancelársky papier je strašne tenký a model potom nemá stabilitu.Existuje však aj možnosť,že ste si nedočítali otázku a prečítali ste si to takto: Na aký papier tlačíte?
Potom ste význam otázky pochopili asi takto: Asi myslí,že na aký najčastejšie,no ja tlačím na kancelársky predsa.
No a už to bolo!
Alebo som mal napísať,že výkres má 160 g/m2.
Ja vám odporúčam vystrihovačky tlačiť na papier 120 g/m2.Diely,ktoré sú dôležité na spevnenie modelu a nie sú náročné na ohýbanie, môžete tlačiť aj na papier 160 g/m2.Avšak ak tlačíte na papier 200 g/m2,tak to je už priveľa.

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009