30 júna 2008

Koniec ankety-jún 08

Tak dnes skončila posledná anketa týkajúca sa vystrihovačiek. Na moje prekvapenie sa do nej zapojilo veľa ľudí a teda sa dá z ankety zistiť, z akého zdroja máte vystrihovačky.

Ako som predpokladal, väčšina máte vystrihovačky z internetu. Až potom nasledujú časopisy ako Fifík a ABC. Menej už využívate výrobky českých, poľských a iných zahraničných firiem. Potešilo ma to, že si aj sami vyrábate vystrihovačky a to je veľká drina. 4 odpovedali, že majú vystrihovačky z iného zdroja ako som spomenul. Asi ich máte od kamarátov a tak, alebo je to niečo iné? Napíšte do komentára, ak viete ešte niečo iné.

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009