27 júla 2008

Banner maker pro 6

Rozhodol som sa, že si spravím nový vlastný banner. Prvé, čo som urobil bolo to, že som si vygoogloval potrebné návody a v nich som sa dozvedel o pár programoch, ktoré sú na tvorbu banneru vhodné. Pre moje potreby mi vystačil Banner maker pro 6.
Je to tam pekne vysvetlené krok za krokom a ak budete postupovať podľa pokynov, vytvoríte pekný a funkčný banner. Pozor na krok, keď udávate svoju adresu stránky a umiestnenie obrázku na internete. Ja som použil Image shack.
No a postupne vzniklo toto:



Banner slúži ako vizuálne upozornenie na môj blog, každý si ho môže dať na svoju stránku a tým ma podporí. Ja som sa rozhodol vytvoriť lištu s bannermi pre moje spriatelené blogy, viď. spodok stránky.

Ak máte aj vy banner a chcete sa stať spriateleným blogom/webom, napíšte e-mail alebo dajte o sebe vedieť.

Veľa šťastia pri tvorbe bannerov!

pošli na vybrali.sme.sk

6 komentárov:

  1. :) keď už si dal vygoogloval, tak si rovno mohol napísať vygúglil, to sa používa častejšie...
    a inak vo vete "Mne bohate vystačil s Banner maker pro 6." tam to "s" je podľa mňa trošku odveci...
    a bohate alebo bohato vystačil? ani to sa mi nezdá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty si slovenčinár? Opravuješ tu gramatické chyby pričom ani nejde o to. Si cvok :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som vďačný, keď mi ľudia opravia chyby :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ale je lepšie opravovať cez chat, ako cez verejné komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne to nevadí, chybu si priznám a som rád, keď to niekto číta tak, že aj chybu nájde :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nema dakto freeware program ny vyrobu banner-ov ? .. ak ano pište na Damisl@azet.sk dik inač ...

    OdpovedaťOdstrániť

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009