03 júla 2008

Problémy s bloggerom

Mám vážne problémy s bloggerom. Napíšem článok, urobím odstavce a medzery a článok dám publikovať. Idem sa pozrieť na blog a článok vyzerá tak ako má. Prídem však na svoj blog o pár hodín a čo nevidím? Všetky vynechané miesta sú zrušené a text je skoro ako jeden celok, aspoň, že sú vynechané medzery. Všimnite si článok o Underworld Evolution, tam je to vidieť.
Ak niekto viete poradiť, v čom je chyba, tak prosím napíšte do komentárov. Ďakujem!


Riešenie: Odteraz musím písať html tagy ručne, blogger mi ich tam už automaticky nepridáva. A ďakujem Martymu za pomoc.

pošli na vybrali.sme.sk

4 komentáre:

  1. To mne zatiaľ nespravilo. Aspoň dúfam, idem sa na svoj blog pozrieť...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No mne to aj minule,ale keď som opravil, tak to aj tak zostalo. Teraz som opravil a zasa to iste. Prisiel som vsak na to, ze musim do html v bloggeri pisat vsetky znacky sam. Predtym som nemusel, ale teraz to roi taketo somariny, takze musim sam. Aspon ma blogger nauci html :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. p.s. díky Marty z http://marty191.blogspot.com :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ...ineho asi nepoznas :D
    ... to je cudne, blogger by mal pridavat tagy, ktore konkretne ti nepridava? vzdy si len skontroluj html kod pred uverejnenim

    OdpovedaťOdstrániť

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009