16 júla 2008

Ženy vs. prieskum

Dnes ráno som s "chuťou" jedol svoje suché raňajky a aby som sa nenudil, zapol som si rádio. Odzneli pesničky, dopravný servis, ale aj jedna zaujímavosť.
Podľa prieskumu ženy na Slovensku by najviac chceli mať sex s cudzincom, potom dokonca so svojím bývalým a na treťom mieste by to chceli skúsiť v trojke.
Po tejto informácii som sa skoro zadrhol jedlom. Potom nasledoval záchvat smiechu, lebo mi prišlo smiešne, ako mohli robiť tú anketu a ako prebiehala :D.

Ponaučenie: Muži volajte svojim expartnerkám a zavolajte rovno dvom ;-).

pošli na vybrali.sme.sk

3 komentáre:

  1. To nie sú problémy ale postrehy :D a dôležité :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, Ali, ty si na tom ako? :))

    Zase, raz, keď som bol vo vlaku, tak tam sedel taký chlapík a prisadla si k nemu taká pekná baba a muž sa jej spýtal, že odkiaľ ide a kam, no a ona povedala, že bola vo Francúzsku a robili prieskum, že kde sú najlepší milenci. Tak muž sa jej spýtal, že kde a ona povedala, že Indiáni a Maďari. V tom sa muž zasmial a povedal: Prepáčte, ja som sa vám ani nepredstavil - István Winnetou.

    OdpovedaťOdstrániť

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009