15 júla 2008

Bunker smrti

Pred tým, ako som dnes začal niečo pozerať, hľadal som na internete popis k niektorým filmom. Najviac ma zaujal práve tento a neľutujem to.


Na začiatku filmu nečakajte žiadne dlhé úvody, proste ide sa rovno do akcie.
Ochodník si najme partiu žoldnierov, aby ho dopravili na určité miesto priamo v centre bojiska, kde proti sebe stoja povstalci a vláda.
Keď sa tam dostanú, narazia na starý bunker. Zbežne ho preskúmajú a narazia na miestnosť, kde sú samé mŕtvoly. Jeden človek však žije, ale mlčí a nič nehovorí.
Keď preskúmajú celý bunker, na povrchu sa začne streľba. Nepriateľ je neznámy a ani ho nie je vidieť. Potom sa začnú diať čudné veci a žoldnieri začnú miznúť a umierať.
Obchodník musí žoldnierom vysvetliť celú pravdu o bunkri, v ktorom sa nachádzajú a potom začnú veci dávať zmysel. Akcia sa začne meniť na boj o holý život a kto chce prežiť, musí zachovať rozvahu.

Koniec tohto filmu bol veľmi zaujímavý a vyviedol ma z omylu, že filmy takéhoto žánru majú vždy iba jeden koniec. Autori nenaznačili žiadne pokračovanie, ale predsa dej rázne neukončili, veď si pozrite film a uvidíte. Mne sa film páčil, aj keď v ňom išlo hlavne o zabíjanie a prežitie. Páčil sa mi aj napriek tomu, že ja veľmi nemusím mysteriózne veci, ktoré sa tam diali. Film však na mňa pôsobil trocha pusto, bledo a šedivo. To asi spôsobilo to prostredie, v ktorom sa nachádzali, ale to len prispelo atmosfére filmu.

Žáner: Horror/akčný

Dĺžka: 90 minút

Krajina pôvodu: UK

Rok: 2008

Réžia: Steve Barker

Hrajú: Ray Stevenson, Julian Wadham, Richard Brake, Paul Blair, Brett Fancy


Moje hodnotenie: 7/10


Oficiálna stránka filmu: Outpost

DVD obal: Obal

Iná recenzia: akože recenzia

Recenziu sa mi nepodarilo nájsť, nie je to až tak starý film, tak som dal niečo podobné ;-)


p.s. viete čo mi v tom filme chýba? pekná ženská :D

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009