16 septembra 2008

Tonino Lamborghini


Čo je Lamborghini určite viete. Ak nie, tak je to známa značka. Mnohí by ste doplnili, že známa značka áut. Aj ja som si to donedávna myslel. Teraz si myslíte, že vám chcem vyvrátiť, že Lamborghini vyrába autá. Nie, nejdem to vyvrátiť, idem ešte niečo pridať.

Lamborghini nevyrába len autá, ale aj lifestylové veci ako šperky, hodinky, voňavky a mnohé ďalšie veci. Sám som si myslel, že Lamborghini vyrába len nadupané autá, ale mal som to šťastie, že som v obchode videl malú škatuľku s nápisom Tonino Lamborghini Feroce. Moja prvá reakcia bola: " To čo je? Lamborghini (ako auto) v škatuľke? Ale veď je to v oddelení kozmetika. Tak čo to je?" Otvoril som škatuľku, mimochodom zalepenú, a pozrel som sa dnu. Vnútri bola fľaška od voňavky, tak som si ju samozrejme strekol na ruku a voňala úžasne (len táto Feroce, ostatné boli dosť slabé).
Na fotkách dole si všimnite krabičku aj voňavku. Asi to naozaj vyrába Lamborghini, lebo aj tá krabička má tvar kapoty auta ;). No a ešte jedna vec k tým fotkám. Sú z môjho foťáku a sú robené doma. To znamená, že som si voňavku kúpil (presnejšie mama a dá mi ju až pod stromček, kruté, nie?).

Tak a teraz už mám voňavku Lamborghini. Možno k nej raz pridám aj nejaké Lamborghini Gallardo, aby som bol cool s Lamborghini vecami :D.

p.s. Feroce vonia fakt super, ak si chcete kúpiť voňavku Lamborghini, tak odporúčam práve túto...ale v prvom rade sa spoliehajte na svoj čuchostroj ;).

Stránka Feroce: Lamborghini


pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009