11 decembra 2008

Color picker


Program Color picker je síce malý a nenápadný, možno pre niekoho nestojí za spomenutie, pre mňa však bol a je stále potrebný.

Je to program, ktorý vám dokáže zistiť html kód a RGB číslo farby, ktorú označíte či už na vašej ploche alebo na nejakej webstránke.
Stačí kliknúť na "pick color" a potom kliknúť na danú farbu. Program vám hneď farbu vyčísli a ak máte zaškrtnuté políčko "copy automatically", tak vám farbu aj skopíruje bez použitia Ctrl+c.
Program využijete hlavne pri tvorbe obrázkov v nejakom grafickom programe alebo pri tvorbe webu. Veľakrát, keď som niečo upravoval na blogu a piplal som sa s farbami v html kóde, Color picker mi pomohol a uľahčil prácu. Program to nie je veľký, ale zato veľmi užitočný.

color picker
Download: Color picker
Online color picker: Online picker

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009