30 decembra 2008

Rok 2008 a tento blog

2008Píše sa rok 2008. Presný dátum je 30.12.2008, teda predposledný deň v tomto roku. Rôzne štatistiky sa robia za rôzne obdobie. Ja som sa rozhodol pre ročné intervaly. Tento rok však nebol plnohodnotným rokom, lebo blogovať som začal až 11.1. 2008 a prvý príspevok bol práve v ten deň.


Začiatky nebývajú ľahké, veď to všetci poznáme. Najprv som nevedel ani o čom písať, potom bolo písanie náročné, lebo k článkom som potreboval spraviť napríklad aj fotky a vtedy som mal len mobil. Prvý polrok bol zameraný hlavne na vystrihovačky.
V júni som však spravil rázne rozhodnutie. Úplne som zmenil zameranie blogu. Z vystrihovačiek som prešiel na filmy, hry a programy. Myslím si, že toto rozhodnutie bolo pozitívne. Ak chcete návštevníkov, tak treba písať podľa ich potrieb.
Najväčší počet článkov som vyprodukoval v auguste (25), kedy boli prázdniny a mal som čas. Naopak, najmenej som napísal vo februári a máji (3). Najviac článkov je v kategórii "anketa" (21).
Za rok 2008 som si vymenil odkazy s 10 spriatelenými blogmi. V ďalšom roku uvítam, ak nájdem aj ďalších. No dosť už bolo takéhoto textu, poďme na obľúbené štatistiky.

Návštevníci
Absolútne unikátni návštevníci: 6264
Návštevy: 8616
Priemer zhliadnutých stránok na 1 návštevníka: 1,85
Priemerný čas na stránke: 1 minúta 52 sekúnd
Návštevníci celkovo zo 65 krajín, vedie Slovensko, Česko a Veľká Británia.
Návštevníci zo SR boli hlavne z: Bratislavy, Trnavy a Košíc
Najpoužívanejší prehliadač: Mozilla Firefox
Najväčší počet návštevníkov za deň: 114 (30.10.2008)

navstevnici analytics
Som spokojný hlavne s počtom zhliadnutých stránok na jedného návštevníka a s časom stráveným na blogu na jedného návštevníka. Veď takmer 2 minúty je pekná doba. V budúcnosti by som tu rád videl aj viac našich susedov z ČR ;).

"Premávka" blogu
Najlepšie zdroje: Google a Blogger
Cez vyhľadávanie: 64,14%
Z odkazujúcich stránok: 28,47%
Priamo: 7,39%
Najlepšie keywords (kľúčové slová): Vystrihovačky, Bunker smrti, Tonino Lamborghini
Počet keywords: 2701
Zaujímavé keywords: chaty na mafiu, ako oslavovať oslavu, nie si istý poisti, spôsoby húlenia marihuany, strčil mu do zadku, čierne ovce: mééé

premavka na blogu
Teší ma hlavne to, že na môj blog idú ľudia predovšetkým cez vyhľadávače. To mi dáva aspoň akú-takú útechu, že moje články sú pre niekoho užitočné. Nebolo by však na škodu ani priame prichádzanie (=verní návštevníci zväčša) alebo aj odkazovanie (väčší Pagerank).

S postupom času sa menil aj môj blog. Najprv to boli len jednoduché zmeny, pridávanie vecí do sidebaru, ale potom, keď už som trocha nazrel aj do html, tak som s pomocou kamarátov spravil aj väčšie zmeny. Tie sa týkali hlavne designu, ale zmenil som aj formu článkov.

Na záver chcem poďakovať všetkým návštevníkom tohto blogu, tým čo sem chodia pravidelne ale aj tým, čo sem zavítajú len raz. Vďaka taktiež patrí spriateleným blogom a špeciálne sa chcem poďakovať členom skupiny Kocka. Menovite:
Marty191
Mi-So
David-850
Alizza
Laci

pošli na vybrali.sme.sk

4 komentáre:

  1. Nemáš za čo, aj keď my sme urobili iba minimum :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ále tak komunita je veľmi potrebná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Johny, pekný článok... a ďakujem(e) za spomenutie, nech sa ti v novom roku darí!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vďaka a aj ja prajem úspešný rok tebe aj ostatným!

    OdpovedaťOdstrániť

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009