19 decembra 2008

Anketa filmy č. 10- zmanipulovaná!

Zaujímavý nadpis, že? Ale pravdivý. Na tejto ankete sa prejavila slabosť zabezpečenia bloggerských ankiet, ktorú dokáže využiť takmer každý. O tom ako to dotyčný spravil napíšem článok. Teraz by som vám mal však ozrejmiť, prečo si myslím, že výsledky v ankete sú zmanipulované.
Svoj blog navštevujem denne, aby som zistil, či všetko ide a čo je nové. Zrazu som si všimol, že v ankete je strašne veľa hlasov, všetky pribudli z večera do rána a pridali sa k jednému filmu. To mi bolo veľmi podozrivé a hneď mi bolo jasné, že je to podvod. Túto situáciu som vyriešil tak, že som zastavil predčasne hlasovanie, zmanipulované hlasy som odobral, ale keďže aj "pán záškodník" má právo hlasovať, jeden hlas som za daný film nechal.
Tak poďme už konečne k výsledkom.


S počtom hlasov 0 sa umiestnilo veľa filmov, tak si ich len vypíšme. Sú to Tvrdé palice, Zločinec a Neuveriteľný Hulk. Zločinec ma trochu mrzí, lebo to bol veľmi pekný film.
Jeden hlas získali filmy U mě dobrý, Apokalypsa, Jackass 2.5 a Futurama: Bender's game. Len aby ste vedeli, záškodník hlasoval za Apokalypsu.
Na treťom mieste sa s 2 hlasmi umiestnila česká komédia Taková normální rodinka. Bola to skôr taková nenormální komedie :).
Druhé miesto obsadil film 10.000 pred Kristom so ziskom 3 hlasov. Mne sa až tak nepáčil, ale ľuďom zjavne áno.
No a konečne tu máme víťaza. Je ním akčný film Iron man, ktorý si tento post zaslúžil. Aj mne sa tento film veľmi páčil a v budúcom roku sa môžeme tešiť aj na druhé pokračovanie ;).

Na koniec ešte grafické znázornenie:

anketa filmy c.10Dúfam, že takýto záškodník sa tu už neobjaví, ale ja sa mu pokúsim ani nedať šancu, aby sa tu objavil. Podrobnejšie informácie o tom, ako sa tento incident stal sa dozviete už čoskoro v článku.
p.s. ak sa záškodník rozhodne verejne priznať, tak má u mňa odpustené ;)

pošli na vybrali.sme.sk

4 komentáre:

  1. A nová anketa bude kedy? O chvíľu, teda v priebehu prázdnin, alebo si počkáš, kým záškodca definitívne zabudne a zmizne?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nová anketa bude čoskoro, ale až vtedy, keď nájdem bezpečnú a vyhovujúcu službu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takže "prieskumným dotazníkom" od Google už neveríš?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Konkrétne tým od tímu blogger. Našiel som už jednu vyhovujúcu, len ju musím ešte odskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009