01 decembra 2008

Anketa filmy č.8

Na začiatku tohto článku sa vám chcem ospravedlniť, že už dosť dlho tu nebola žiadna recenzia. Použijem známe výhovorky ako to, že som nemal čas, že sme toho mali veľa do školy a že som robil menšie designové úpravy blogu. Veď to poznáte ;).
Dosť však klasického vyhovárania a hurá na anketu.

Na poslednom mieste sa prekvapivo umiestnil film Ja a moja príšera. Ako ste preboha nemohli dať ani jeden hlas tak peknému filmu o chlapcovi a jeho príšere? Zavediem to do neurčita a vyhovorím vás na to, že ste ten film nevideli a že inak by ste mu svoj hlas určite dali ;).
Na treťom mieste skončil film Breakout. Dostal 2 hlasy. Takže film o drogách, alkohole a sexe sa vám páčil viac ako o príšere a chlapcovi? "Aj mne"-mám chuť sem napísať, ale nebola by to pravda ;).
Druhé miesto so ziskom 5 hlasov v tesnom závese za prvým filmom získal film Sexuálne praktiky pozemšťanov. Zas sa vám viac páčili sexuálne praktiky ako chlapec s príšerou. Ale tentokrát smelo a pravdivo napíšem, že aj mne. Tento film sa mi páčil viac aj napriek tomu, že bol starší.
Tak a konečne tu máme prvé miesto. Raz bol film druhý a raz prvý a stále sa to striedalo, no nakoniec vyhral. Paródia Superhrdina sa teda umiestnila na prvom mieste s počtom hlasov 6. Filmu som síce nedal veľké hodnotenie, ale prvé miesto si zaslúži už len tým, že je paródia a tých podľa mňa stále nie je dosť ;).
Na záver azda ešte grafické znázornenie:


Anketa plná výhovoriek sa skončila a dávam aj otázku: Hlasovali by ste za film Ja a moja príšera, keby ste mali k dispozícii možnosť znova hlasovať? Pozor na to, aké výhovorky použijete, pár som ich vám už zobral ;).

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009