03 januára 2009

Filmové očakávania roku 2009

fZačal nám rok 2009 a s ním prídu aj nové filmy. Pri prezeraní zoznamu na IMDb som natrafil na pár mne známych filmov, na ktoré sa teším. Údaje z IMDb nie sú až tak úplne presné, preto dátumy tu spomenuté vôbec nemusia platiť. Pri každom filme uvádzam link na IMDb, aby ste získali viac informácií (ak tam nejaké budú).


Butterfly Effect 3: Revelation
Mladý chlapec má schopnosť cestovať v čase a tak zistiť príčinu úmrtia jeho priateľky. Predchádzajúce filmy z tejto série sa mi veľmi páčili. Toto je totiž tretie pokračovanie. Film by mal mať premiéru 15. mája 2009. To sa však ešte môže zmeniť.

Crank 2: High Voltage
Zdá sa, že dvojka bude ešte bláznivejšia ako jednotka. Kým v prvej časti chlapík musel mať vysokú hladinu adrenalínu, aby prežil, tu bude mať namiesto srdca baterku, ktorá potrebuje na výkon určitú dávku elektrickej energie. To zas bude akcia. Dátum premiéry je 17. apríl 2009.

Angels & Demons
Kto čítal knihu od Dana Browna s rovnakým názvom Anjeli a démoni, tak vie, že môže čakať odhaľovanie dávnych tajomstiev a celkom akčnú záchranu Vatikánu pred bombou. Kniha bola pútavá a verím, že taký bude aj film. V minulosti zožal úspech aj film Da Vinciho kód, tiež podľa Brownovej knihy. Premiéra vraj má byť 15. mája 2009.

Final Destination: Death Trip

Po slovensky to je Nezvratný osud. Videl som predtým Nezvratný osud 2 a 3, takže toto je štvrté pokračovanie. Som zvedavý, ako sa budú teraz vyhýbať nepríjemnostiam a aké úmrtia nám filmári pripravili. Film vyjde 21. augusta 2009. Možno.

Ice Age 3: Down of the Dinosaurs
Obľúbený vtipný animovaný film pokračuje. Zdá sa, že teraz sa hrdinovia filmu stretnú aj s dinosaurami, nechajme sa prekvapiť. Predchádzajúce filmy som videl a páčili sa mi. Dúfam, že aj táto časť im vyjde, veď do tretice všetko dobré. Premiéra je zatiaľ písaná na 1. júla 2009.

Iron man 2
Kto videl film Iron man a páčil sa mu, tak sa môže tešiť na jeho pokračovanie. Je síce písané, že film sa objaví až 7. mája 2010, no ja som aj tak zaradil ten film sem.

Viete aj vy o nejakých dorých filmoch, ktoré budú premietané v roku 2009? Ak o nejakých, ktoré sa vám páčia viete, tak sa o ne podeľte aj s ostatnými v komentároch!

p.s. ja sa už na tieto filmy strašne teším :).

pošli na vybrali.sme.sk

6 komentárov:

  1. Z týchto filmov budú podľa mňa najviac úspešné v kinách: Ice Age 3, Crank 2 a Iron man 2.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nepodceňoval by som ani Anjelov a démonov ;) Ty sa na čo najviac tešíš?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sa teším na HP 6 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. David: Polovičný princ ak sa nemýlim, že?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja sa neteším na nič a na Harryho Pottra už vôbec nie. Posledný film mi úplne stačil..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mio: prečo, nepáčil sa ti piaty diel?

    OdpovedaťOdstrániť

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009