19 januára 2009

Objavil som dobré fórum o Gimp-e

fRaz som len tak browsoval po nete, asi som hľadal niečo ohľadom Gimpu. Narazil som na celkom zaujímavú stránku o tomto programe.
Na stránke Gimp.cz sa nachádzali celkom pekné návody a dali sa aj ľahko pochopiť, preto som si ju dal do svojej RSS čítačky.

Vždy som si pozeral nové články, až raz bolo spomenuté znovuspustenie fóra, o ktorom som predtým nevedel, lebo som si dôkladne nepozrel stránku.
Zmena designu a nové fórum spôsobili to, že sa začínalo odznova. Od nuly. Všetky staré príspevky boli bohužiaľ vymazané, ale to nevadí. S príchodom ľudí sa bude fórum postpune zapĺňať radami.

Ak máte nejaký problém s Gimpom, tak sa tam neváhajte registrovať. Ja už som tam takmer od začiatku tohto druhého spustenia a zisťujem, že sú tam ľudia ochotní pomáhať, ale stále chýbajú tí, ktorí potrebujú pomoc. Z nich som tam napríklad ja :).
Autorom fóra je užívateľ "Michalek". Jeho pravé meno nejdem zverejňovať, neviem, či by si to želal.

gimp forum
Dosť však už rečí, tu je link na http://gimp.cz/fórum , registrácia je jednoduchá ako aj všetko ostatné.
Neváhajte napísať svoj problém s Gimpom na to fórum, ľudia tam vám radi pomôžu.

p.s.tento článok nie je nijako platený, je to moje odporúčanie.

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009