17 októbra 2008

Superhrdina

Paródia "Superhrdina" alebo v origináli "Superhero movie" paroduje hlavne Spidermana a popritom sa nájdu aj útržky z iných filmov.


Dej sa presne pridržiava Spidermanovho prvého dielu. Looser Rick Riker je zaľúbený do spolužiačky Jill Johnsonovej, ktorá si ho však takmer vôbec nevšíma. Na školskom výlete Ricka uštipne vážka a Rick tak nadobúda špeciálne schopnosti, ktoré sa snaží "ovládať".
Jeho nepriateľom je Lou Landers, ktorý sa prezlieka za Hourglassa. Keďže dej sa pridŕža Spidermana, viete, ako to asi skončí. Ak nie, tak aspoň to jedno môže byť pre vás prekvapením.


Od tejto paródie som si toho sľubovaľ veľa a sklamal som sa. Na iných paródiách ako Date movie, Epic movie alebo Meet the Spartans som sa zasmial oveľa viac. Superhrdina však mal oproti týmto filmom výhodu-mal aj náznak deja, ktorého veľkým mínusom však bolo, že bol celý okopírovaný.
Do filmu boli vsunuté aj scény, ktoré parodovali iné filmy, ale bolo ich strašne málo. Ja som čakal, že film bude parodovať všetky filmy so superhrdinami ako je Superman, Fantastická štvorka,... . Nestalo sa tak a preto ma aj táto paródia dosť nudila.

Žáner: Paródia/ komédia

Dĺžka: 75 minút

Krajina pôvodu: USA

Rok: 2008

Réžia: Craig Mazin

Hrajú: Drake Bell (Rick Riker/ Vážka), Sara Paxton (Jill Johnson), Christopher McDonald (Lou Landers/ Hourglass)

Moje hodnotenie: 4/10


Oficiálna stránka filmu: Superhero Movie

DVD obal: Obal

Iná recenzia: Recenzia

IMDb: Superhero Movie

p.s. aspoň, že Jill je pekná.
p.s.2 nezabudnite na vytváranie vašich recenzií.

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009