26 augusta 2008

Toto je Sparta!

Toto je riadna paródia alebo Tohle je Sparta! :D. Ani film 300: Bitva u Thermophyl nezostal bez paródie. Keď som prednedávnom videl na jednej stránke krátke video z tohto filmu, tak som nevedel, že to vlastne z filmu je :D. K pozretiu filmu som sa dostal len náhodou.


Nemám tu ani možnosť veľmi opisovať nejaký dej, radšej opíšem, na čo tu nájdete paródiu. Samozrejme hlavne na film 300, ďalej Shrek, Spiderman, Herkules (Kevin Sorbo), Borat (hrá tu dokonca jeden herec z Borata), Rocky, Transformers, Ghost rider, American idol (superstar), Britney Spears, Paris Hilton, Brad Pitt a Angelina Jolie a mnoho ďalších.


Tvorcovia sa úzko pridŕžajú pôvodného deja a doňho vsúvajú paródie na iné filmy. Podľa mňa sa deja držia až príliš. Vo filme sú miesta, kde idete prasknúť od smiechu, ale bohužiaľ aj nudné pasáže, ktoré vyznievajú trápne. Medzi najlepšie scény patrí tanečný fight medzi Sparťanmi a Peržanmi. Nejaká paródia tu už dlho nebola a preto bola potrebná. Vedel by som si ju predstaviť aj lepšie, ale na moje nároky to stačilo. Podobné paródie ako napríklad Date movie, Epic movie a Scary movie boli podľa mňa lepšie.


Žáner: Paródia

Dĺžka: 84 minút

Krajina pôvodu: USA

Rok: 2008

Réžia: Jason Friedberg, Aaron Seltzer

Hrajú: Diedrich Bader, Kevin Sorbo, Carmen Electra


Moje hodnotenie: 5/10


Oficiálna stránka filmu: Meet the Spartans

DVD obal: Obal

Iná recenzia: Recenzia

p.s. konečne po dlhom čase paródia :)
p.s.2 ešte stále platí novinka v recenziách

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009