02 augusta 2008

Novinka v recenziách

Rozhodol som sa, že odteraz môžete recenzie a hodnotenia písať aj VY, návštevníci môjho blogu. Pýtate sa ako? No jednoducho do komentárov k recenzii napíšete svoju vlastnú recenziu a hodnotenie. Hodnotiť môžete prideľovaním bodov filmu/hre/programu a to tak, že 1=najhoršia známka a 5=najlepšia známka. Takže napíšete napríklad 4/5. V komentároch taktiež môžete vyjadriť súhlas/nesúhlas s mojou recenziou a zdôvodniť to, napísať váš názor a pomôcť tak ostatným vybrať si to najlepšie. Do chatu zas môžete napísať, akú recenziu by ste tu chceli vidieť a pokiaľ to bude možné, tak recenziu napíšem.

p.s.toto platí pre všetky recenzie, teda hry, filmy aj programy.

pošli na vybrali.sme.sk

2 komentáre:

  1. hh, neboj, kebyze som videl aspon jeden z recenzovanych filmov tak by som zhodnotil no :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. naj film co som kedy videl s kamaratmi si to furt radi pozrieme!:D:D

    OdpovedaťOdstrániť

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009