04 novembra 2008

Príspevok s poradovým číslom 100

Presne tak. Tento príspevok už nie je prvý, tridsiaty, ale je až stý. Kedysi v januári, keď som s blogovaním začínal a napísal som tak maximálne 5 príspevkov do mesiaca, som nerátal s tým, že už v novembri sa dočkám stého príspevku.

Tento príspevok by mal byť niečím výnimočný...ale nebude. V tomto poste si spravím iba takú predprípravnú reklamu ako robia veľké firmy už od polovice októbra na Vianoce.
Plánujem, že niekedy koncom decembra alebo začiatkom budúceho roka napíšem taký obsiahlejší článok o tom, ako sa tomuto blogu doteraz darilo, prinesiem nejaké štatistické čísla a prednesiem prípitok na budúcnosť pre tento blog a celú blogosféru (v geografii by mala byť blogosféra pridaná ako podsféra socio-ekonomickej sféry, no nie?).
Dúfam, že sa už teraz tešíte na nový rok 2009, na pripravovaný článok a bol by som rád, keby ste sa neurazili pre tak skorú reklamu ;).
ša-la-lááá...

pošli na vybrali.sme.sk

8 komentárov:

  1. Ďakujem ;). Ty máš už koľko príspevkov? cez 1000? ale 500 určite máš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, tak sa pripájam ku gratulácii.
    No Dávid má určite viac ako 1000 príspevkov, veď ja mám 3550 a Dávid má viac článkov predsa. Veď jeho "Infošky" (rubrika) má takmer 1 300 príspevkov v sebe...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uff, tak to si ani neviem predstaviť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nj, veď tvoja najplnšia má 16 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta... Pekné číslo :) Už druhá oslava v poslednej dobe, že?
    Ako tak ja pozerám na tie svoje, tak sa 100 dopracujem asi tak o 1,5 roka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mio: Keď som to teda rozdelil podľa tém, tak sa znížil aj počet v skupinách ;)
    Alizza: Ta ďakujem ;) ...Alizza, nezáleží na množstve, ale na kvalite a tú tvoje články majú ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009