22 novembra 2008

Taková normální rodinka

České komédie som mal vždy rád. Bolo to hlavne prostredím, ktoré zobrazujú a taktiež aj ich svojským humorom. Niečo z toho sa našlo aj v tomto filme.


Film zobrazuje rodinu Hanákovcov, ktorá žije vo veľkom dome na českom vidieku. V dome žije babička z Ukrajiny, ktorá sa rada hrá na agentku; potom mama Hanáková, ktorá sa stará o chod domácnosti, otec Hanák, ktorý robí výpravcu na železnici a snaží sa nepodľahnúť zvádzaniu mladšej poštárky; potom ich dcéra s jej manželom a dvomi nie veľmi poslušnými deťmi a ďalšia dcéra, ktorá im nečakane oznámi, že čaká dieťa.
Celá rodina je zvedavá na budúceho zaťa, ktorý k nim prichádza. Uvítanie nemá jednoduché, hlavne otec Hanák ho nemá v láske. Zdeněk však tvrdo bojuje a snaží sa zapôsobiť na svokrovcov.
Vo filme sa odohrávajú rôzne konflikty, medzi rodičmi Hanákovcami kvôli nevere, medzi budúcimi mladomanželmi, medzi poštárkou a jej manželom, atď. Ako sa všetko skončí si už pozrite.


Tento film je klasická česká komédia a pôsobí celkom realisticky. Český humor je fakt skvelý, síce na začiatku to nie je nič moc, ale ku koncu bude vtipných situácií neúrekom a dobrú úlohu vo filme zohral aj Marián Labuda. Hodnotenie filmu bude u mňa pomerne dobré, lebo ako som už povedal, české filmy mám veľmi rád.

Žáner: Komédia

Dĺžka: 90 minút

Krajina pôvodu: ČR

Rok: 2008

Réžia: Patrik Hartl

Hrajú: Jiří Mádl (Zdeněk), Eva Holubová (Hanáková), Monika Zoubková (Kateřina)

Moje hodnotenie: 7/10


Oficiálna stránka filmu: Taková normální rodinka-nefunguje link

DVD obal: Obal

Iná recenzia: Recenzia

IMDb: Taková normální rodinka

p.s. Čo hovoríte na české komédie vy? Ktorá sa vám doteraz najviac páči?
p.s.2 staňte sa aj vy tvorcom recenzií.

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009