26 novembra 2008

Tvrdé palice

Tento film je návratom do starších čias, presnejšie do roku 1925. Asi neuhádnete, čo mi pripomenul, ale ja vám to prezradím- film mi pripomenul hru Mafia a to najmä svojou hudbou ;).


Dodge Connelly je najlepším hráčom "vidieckeho" tímu, ktorý hrá americký futbal. Peniaze sú však pohonnou hmotou každého športu a tím, ktorý nemá ani na jednu loptu je odsúdený na zánik.
Dodge však okrem futbalu nič nevie, ale má plán ako zachrániť svoju kariéru. Chce do tímu získať chlapca/ hráča, ktorého Amerika miluje hlavne kvôli jeho hrdinskému činu vo vojne. Dodge ho presvedčí a opäť zvoláva svoj tím. K výprave sa pripojí aj novinárka Lexie, ktorá dostala za úlohu dozvedieť sa od hrdinu Cartera ako naozaj prebiehal jeho slávny čin a dokázať, že nie je hrdinom.
Dodge musí udržať pokope svoj tím a aj ochrániť svoj vzťah s Lexie pred mladým Carterom. Situáciu mu sťažujú aj nové pravidlá futbalu, v ktorých okrem iného už nemôže ani poriadne vraziť súperovi do držky :).


Film to bol celkom pekný. Mám rád aj filmy, ktoré zobrazujú minulé storočie a jeho prvé fázy. Soundtrack bol skvelý a navodzoval dokonalú atmosféru. Taktiež herecké výkony boli ohromné. George Clooney ešte nepatrí do starého železa a Renée Zellweger pôsobí očarujúco.
Do športu sa veľmi nevyznám, takže neviem ako to chodí v americkom futbale, ale niektoré scény boli fakt vtipné. Veď kopa blata, v ktorom ani nespoznáte svojich súperov je zábavná. Momentálne nenachádzam nič také, čo by sa mi vo filme nepáčilo a preto hodnotím film neobyčajne dobre ;).

Žáner: Komédia/ romantický/ športový

Dĺžka: 114 minút

Krajina pôvodu: USA/ Germany

Rok: 2008

Réžia: George Clooney

Hrajú: George Clooney (Jimmy "Dodge" Connelly), Renée Zellweger (Lexie Littleton), John Krasinski (Carter Rutherford)

Moje hodnotenie: 10/10


Oficiálna stránka filmu: Leatherheads

DVD obal: Obal

Iná recenzia: Recenzia

IMDb: Leatherheads

p.s. Páčia sa vám filmy, ktorých dej sa odohráva v začiatkoch minulého storočia alebo také filmy neznášate?
p.s.2 staňte sa aj vy tvorcom recenzií.

Obrázky: Wallpapers

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009