14 novembra 2008

Neuveriteľný Hulk

Videli ste Iron Mana? Ak nie, tak vám prezradím, že bol natočený podľa komiksu od Marvel Comics. Hulk je tiež ich výtvorom a vo filme je to jasne cítiť.


Bruce Banner žije v Brazílii, kde ako robotník pracuje a má svoje bežné starosti. Zdalo by sa vám, že je to bežný človek. Vo svojom skromnom byte však má rozkladacie laboratórium a laptop, cez ktorý si píše s tajomným Mr.Blue.
Bruce má vo svojej krvi nákazu, ktorá z neho robí beštiu. Vláda USA ho vypátra a preto musí opustiť Brazíliu a vrátiť sa do USA, aby sa zbavil nákazy.
Generál mu je na stope a vo svojom tíme má ambiciózneho vojaka Blonského. Keď videli, čo Bruce Banner ako veľký zelený Hulk dokáže, rozhodli sa, že dajú trocha nákazy aj Blonskému.
Nákaza je nákaza a preto je aj nevyspytateľná, Hulk sa musí v súboji stretnúť s jeho silnejším ja, aby zachránil iných od nákazy a mohol žiť so svojou milovanou Betty.


Na začiatku bolo málo scén, kde ukazovali Hulka. Neskôr som pochopil, že to bolo len dobre. V druhej polovici filmu ste si ho mohli užiť dosť. Hulk bol spracovaný perfektne, jeho vrásky na svaloch budili rešpekt. Keď však zareval, v mysli na mňa útočila neustále jedna myšlienka:"Smrdí mu z úst alebo nie?" :D.
Hulkovo ručanie mi pripomenulo ešte niečo a tým sa dostávame k podobám s inými filmami. Jeho rev, zachraňovanie Betty a správanie mi pripomínalo King Konga. Svojou zelenou farbou sa podobal na Shreka ;). Dej mi zas pripomínal ďalší výtvor Marvelu, teda Iron Man. Veď aj v ňom hlavný hrdina stál proti silnejšiemu vlastnému "ja" a bojoval s ním, aj keď to bolo neľahké. Neviem či je to spôsobené marveláckym komiksom alebo scenáristami.
Keby Hulk priniesol niečo nové, tak by to bolo určite lepšie, ale aj tak táto zelená príšera s dobrým srdcom dokázala vytvoriť pozerateľný film.

Žáner: Akčný/ sci-fi/ thriller

Dĺžka: 112 minút

Krajina pôvodu: USA

Rok: 2008

Réžia: Louis Leterierr

Hrajú: Edward Norton (Bruce Banner), Tim Roth (Blonsky), Liv Tyler (Betty)

Moje hodnotenie: 6/10


Oficiálna stránka filmu: The Incredible Hulk

DVD obal: Obal

Iná recenzia: Recenzia

IMDb: The Incredible Hulk

p.s. napíšte do komentárov ktorý film je podľa vás lepší, Iron Man alebo Neuveriteľný Hulk?
p.s.2 staňte sa aj vy tvorcom recenzií.

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009