31 augusta 2008

Anketa-filmy 3

Dnes sa skončilo v poradí už tretie hlasovanie o najlepší film. Výsledok sa dal očakávať. Na výber ste mali totiž z filmov Gabriel-anjel pomsty, Vexille 2077, Resident evil: Zánik, Oko.
Predpokladal som, že film Vexille 2077 bude poznať málo ľudí, takže nedostane veľa hlasov. Nedostal žiadny.
Resident evil ma neprekvapil. Bolo to očakávané pokračovanie a samozrejme ho videlo najviac ľudí.
Oko ma trocha sklamalo. Tiež som čakal, že tento film pozná viac ľudí a zahlasujú zaň, dostal však iba jeden hlas.
Gabriel-anjel pomsty som nečakal, že bude tiež niekto poznať, ale dostal jeden hlas.

Tak tu sú výsledky v prehľadnejšej tabuľkovej forme:


Hlasovať môžete aj v ďalších anketách, ktoré sú momentálne k dispozícii. Vyjadriť sa k jednotlivým filmom, o ktorých sa hlasovalo, sa môžete do komentárov k daným článkom.

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009