23 augusta 2008

Gangstri

Tak toto je pekne masový film. Nebudem tu opisovať ani veľmi dej, pretože som ho v tomto filme nenašiel.


Claude Corti (Philippe Caubére) je bossom mafie a sleduje všetky svoje obchody a núti každého platiť. Vo vymáhaní mu pomáha Franck (Benít Magimel) a Claude ho berie ako syna. Claudeov priateľ mu dohodí jeden kšeft. Je to však pasca a Claude príde pri prestrelke o pár mužov. Jeden nepriateľ ujde a preto ho dá vyhľadať. Priateľ, ktorý mu kšeft sprostredkoval, nezaručil bezpečnosť a preto musí pykať. Claude mučí vskutku geniálne. Rozvŕta mu kolená a vydlabe oči. Problémy sa však hrnú ďalej. Majiteľ jedného z barov už pomerne dlho nezaplatil Claudovi a preto ho dostanú do pasce. Keď zbadá Clauda, už vie, čo sa deje. Claude mu do zadku strčí baseballovú pálku až kým neomdlie. Veru, aj to sú mafiánske praktiky. Keď sa však preberie, zradí Claudea a zavolá naňho polišov. Tí ho zatknú a uväznia.
Claude je takto odstránený zo scény a v meste je neporiadok. Arabi sa ho chcú zbaviť a Claudovi bývalí ľudia si musia vybrať, či ho podržia alebo ho zradia.


Tento film bol vskutku o mafiánoch. Samé ku*vy, drogy, sex, peniaze a násilie. Vo filme bolo veľa krvi a ďalších zaujímavých vecí. Chýbal mi tu však poriadny dej. Vlastne to nebolo o ničom. Stále dookola len drogy a sex,sex,sex... . Podotýkam, že tento film som pozeral s mamou a tetou, takže to vyznelo celkom zaujímavo a posteľných scén tu bolo dosť. Okrem sexu a krvi film nič neukázal, preto ma ani veľmi nezaujal.


Žáner: Thriller

Dĺžka: 107 minút

Krajina pôvodu: FR

Rok: 2007

Réžia: Fréderic Schoendoerffer

Hrajú: Benít Magimel, Philippe Caubére, Ichem Saibi

Moje hodnotenie: 4/10


Oficiálna stránka filmu: Crime Insiders-nenašiel som

DVD obal: Obal

Iná recenzia: Recenzia

p.s. takú modrú tekutinu by som chcel aj ja :D
p.s.2 ešte stále platí novinka v recenziách

Obrázky: Twitchfilm

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009