26 augusta 2008

Moje prázdniny 08-časť 3.

Tak a máme tu tretí a posledný deň mojich prázdnin u starkej.
Ráno som vstal a robil také klasické veci ako povedať všetkým "dobré ráno", umýval som sa a jedol. Potom som išiel starkej do lekárne po lieky. Bola to taká ranná rozcvička. Videl som iba tetky na trhu a nič zaujímavé. Potom som konečne došiel do lekárne, čakal 2 minúty, kým sa lekárničke uráči prísť a vypýtal som si lieky."Lieky ešte neprišli, skúste po 12:00!"
Pomyslel som si:"No dobre, však sa aspoň prejdem."
Došiel som "domov" a povedal to starkej. Potom som išiel pred TV, pozeral ani neviem čo, hladkal mačku, ktorá pekne priadla a pil kávu.
Po 12:00 som teda išiel opäť do lekárne. Slnko poriadne pražilo a asfalt to len znásoboval. Povedal som sám sebe, že prečo som taký ch*j a trepem sa niekam na pravé poludnie. Nikto nikde, iba ja idem niekam. Stretol som len jedného chlapíka a konečne...teraz pozorne čítajte... tú babu, ktorú som spomínal v prvom článku. Išla na biku po ceste aj s taškou, pozrela sa po mne, ja som sa otočil a pozrel sa na ňu, ale keďže bola na biku, bola péééékne ďaleko (inak konečne dobrá kombinácia: baba+bike).
Takže nebol som jediný úbožiak, čo bol vonku na obed.
Potom som zas došiel do lekárne. Lekárnička hovorí: "Dnes tie lieky nebudú, skúste až v pondelok!"
Dobre, zachoval som kľud a odišiel. V duchu som používal rôzne nadávky a k ich tvorbe prispelo výraznou mierou aj slnko. Bol som totálne znechutený. Keby ma bol niekto vtedy zastavil a na niečo sa ma spýtal, tak mu asi vynadám.
Došiel som "domov". Povedal to všetkým. Všetci boli z toho rozhorčení a spoločne sme jej nadávali do kravy, ktorá už na takú prácu nie je vhodná, lebo zabúda objednávať. Veľa ľudí z obce radšej chodí po lieky do Novej Bane.
Poobede som len oddychoval a už som nešiel nikam na prechádzku. O 16:00 prišiel po nás otec. Dospelí ešte pokecali, ale ja som už nemal chuť a len som pozeral TV.
Večer sme sa rozlúčili a išli sme domov. Cestou sme sa ešte zastavili v obchode a to bolo všetko. Doma som sadol k svojmu vytúženému PC :) a pozrel novinky :D.

Koniec! Ende! The End!

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009