24 augusta 2008

Moje prázdniny 08-časť 2.

V noci sa mi nedalo dobre spať, lebo ma otravoval svojím bzučaním pri mojom uchu komár. Ráno som sa zobudil s 2 štípancami na ruke-nepríjemné!
Naraňajkoval som sa a potom sme išli s mamou a tetou autobusom do Novej Bani. Zistil som, že SAD Zlaté Moravce nedokáže zobrať moju čipovú kartu SAD Zvolen, takže som musel platiť hotovosťou. V Novej Bani sme išli nakupovať zlacnené oblečenie a nejaké tie potraviny a dobroty :D. Nazbieralo sa nám toho teda dosť, asi 4 plné tašky.
Hovorí sa, že svet je malý. Mne sa však zdá, že malá je iba Nová Baňa. Za polhodinu som 3x stretol tie isté baby :).
Po docestovaní "domov" sme sa najedli a išli sme pozerať film. Vonku bolo neuveriteľne horúco, no ja som sa aj tak vybral so psom na prechádzku a zase na to isté vzdialené miesto. Tentokrát som mal so sebou aj vodu, misku a fotoaparát. Po pravidelných úsekoch som sa napil ja a nalial som aj psíkovi do misky. Cestou som fotil všetko, čo ma zaujalo. Priznám sa, že som toho veľa neodfotil :D. Sem dám na koniec iba pár fotiek.
Cestou späť som konečne splnil cieľ cesty. Zistil som domov ďalšieho dievčaťa, škoda, že bola vonku aj jej mama. Inak na mne muselo byť zjavné, že nie som odtiaľ. Nikoho som tam nevidel so slnečnými okuliarmi a pritom slnko pražilo. Ďalej nikto nechodil von až do večera a iba ja som sa túlal vonku so psom :D :D. Neviem, čo si o mne mysleli :D, dobre, že som nechodil na pravé poludnie :D.
Večer sme sa šli ešte prejsť po dedine. Pravý život tu začína až večer. Feťáci majú miesto pod Kláštorom v lese, moja veková vrstva, ktorá nefetuje na námestí na lavičkách a mladšia veková vrstva na detských preliezkach + zopár na bicykloch.
Večer, keď sme sa vrátili sme si ešte opekali. Mal som "šťastie" a špekačka mi spadla do ohňa. Po opekaní sme ju však vytiahli a mal ju aspoň pes.
Inak nechápem svoju tetu. Najlepší chlieb, namastený masťou z opekania hádže psovi. Až mi bolo na zaplakanie :D. Po opekaní sme si dali Tequillu. Jej pitie bolo zaujímavé. Na ruku si dať soľ, oliznúť, zapiť a potom si dať citrón. Potom to malo lepšiu chuť a netočila sa mi hlava.
Potom sme išli spať a konečne som sa dobre vyspal.
To dievča, ktoré som spomínal včera, som nestretol...možno zajtra...

Zajtra sem pridám ďalšie pokračovanie môjho denníka. Tu sú spomínané fotky:

Kláštor v Hronskom Beňadiku


Vinice


Pes Dino :D


Pohľad na obec z poľa


Mňam!!!

pošli na vybrali.sme.sk

5 komentárov:

  1. Po mojich skúsenostiach so spánkom na balkóne Ti hovorím, že 2 štípance sú nič :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ak sa smiem spýtať...prečo si spala na balkóne???? :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jejda, si spomínam že aj ja som ako malý (keď som sa zmestil na balkón :D ) spával na ňom... perinami sme to tam celé vystlali dáko, a celkom fajne sa tam spalo... teda hlavne v lete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som ako dieťa chcel spať na balkóne,ale rodičia ma odhovorili :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No to bolo v tábore... V našej izbe sa hrala vankúšová vojna, dostala som hrozne do držky, tak som sa odsťahovala s perinou na balkón do čalúneného kresla a naspäť sa mi nechcelo :D
    Ináč môj celkový výsledok bol 8 ks na tvári a 15 ks na rukách...

    OdpovedaťOdstrániť

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009