16 augusta 2008

Zaujímavé vozidlá

Nedávno som precestoval pomerne veľa kilometrov a videl som zaujímavé skvosty z automobilového sveta.

Napríklad tieto 2 limuzíny. Neviem, aké sú dlhé, ale viem, že je to priveľa na naše zákruty. Kto napríklad pozná cestu z Banskej Štiavnie do Hodruše-Hámre tak vie, že toto auto by sa zlomilo hneď na prvej zákrute :D. Ale mám jedno želanie. Teraz pozorne čítajte všetci, čo ma poznáte. Ak na to budete mať, tak mi takúto limuzínu objednajte na svadbu :D. Dobré želanie, nie? :D.


Ďalším zaujímavým fárom je tento Ford Mustang. Toto auto je mojou srdcovkou. Strašne sa mi páči štýl tohto auta, tie svetlá a výkon motora pod kapotou. Škoda, že stojí okolo 800.000 sk a žerie obrovské množstvá benzínu. Takže na môj sen vlastniť toto auto asi nebudem mať nikdy.


Ak sa mám však priznať, viac sa mi páčia staršie verzie tohto auta. Neboli síce tak luxusné, ale motor vydával nádherný zvuk a tvar spolu s designom bol omnoho lepší, teda podľa mňa.

Tu je zas Subaru Impreza. Aj toto je obrovský požierač paliva. Skoro ako ruský tank :D. Auto sa mi páči, ale nechcel by som ho. To by som si radšej z WRC-čok vybral Mitschubischi Lancer. Samozrejme by som sa rád previezol aj v tomto aute :) . Zažiť takú poriadnu rallye, tak asi do auta už nesadnem nikdy :D.

Takže môj výlet bol vcelku zaujímavý, čo ma však mrzí je, že som so sebou nemal môj fotoaparát Sony, ale iba mobil SonyEricsson s 2 Mpix. fotoaparátom. Ale na publikovanie stačia aj takéto fotky.

p.s. ak budete mať peniaze nazvyš, tak mi môžete niečo zo spomínaných áut kúpiť :D Vďaka vopred :D

pošli na vybrali.sme.sk

2 komentáre:

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009