02 augusta 2008

Môj super kôš

Rozhodol som sa odstrániť z povrchu môjho notebooku nálepky, ktoré ho podľa mňa len špatili a usadzovala sa v nich špina. Lep na nich ešte bol a tak som sa rozhodol ich nejako "inteligentne" využiť. Prvý po ruke som mal kôš a tak vzniklo supermoderné zariadenie, pozrite si fotodokumentáciu:


Takže môj super moderný kôš má procesor Intel centrino duo a je v ňom zabudovaná kamera a mikrofón, takže ju použijete kedykoľvek, keď budete s košom na cestách. Teda ja ju použijem, ak budem cestovať s košom :D.



p.s. neviem čo ma to napadlo, ale tak vznikla z toho riadna haluz :D

pošli na vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009