06 augusta 2008

Vexille 2077

Nedávno som pozeral japonský film Casshern. Bolo to otrasné a tak, keď som začal pozerať tento ďalší japonský film, ktorý je navyše animovaný, tak som si myslel, že ho ani nedopozerám.



Ale teraz k príbehu. Na začiatku rozprávač stručne vysvetlí dej, to, čo sa stalo vo vzťahu medzi OSN a Japonskom. USA sa snaží zistiť, ako vyzerá územie Japonska po 10 rokoch. Pred 10 rokmi totiž Japonci vymysleli ochranný štít.
Tímu Sword sa podarí týmto štítom preniknúť a ďalej musia prečkať 3 minúty, aby odoslali satelitné fotky do USA. Ich akcia je však odhalená a tím sa rozdelí. Veliteľ tímu Leon sa dostane do zajatia, Vexille je zachránená obyvateľmi Japonska a ostatní členovia sú mŕtvi.


Vexille sa stáva členkou odboja proti robotickej firme Daiwa, ktorá ovládla Japonsko a chce ovládnuť celý svet pomocou androidov.
Medzitým v USA zistia, že v Japonsku už nie sú živí ľudia, ale iba androidy.
Veliteľka odboja Maria má plán, ale zrada z najbližších kruhov ho prekazí a Maria s Vexille sa stávajú zajatkyňami.


Koniec filmu bude dramatický a plný zvratov a preto viac neprezradím.



Najviac na tomto filme sa mi páčila hudba, ktorá nádherne dotvárala príbeh a autori naozaj vybrali správnu hudbu pre správnu časť filmu. Taktiež japonské animácie nemajú chybu. Nepatrím síce medzi obdivovateľov japonského "anime", ale toto bola naozaj pecka. Najlepšie scény boli priamo v akcii...hlavne scéna s červami pri bráne ostrova. Nemám výhrady ani voči deju filmu. Sci-fi síce nie je moje naj, ale téma tohto filmu vyzerá byť reálna. Nie je tam opísaná ďaleká budúcnosť, takže sa raz môžme dočkať aj toho, že sa ešte budeme smiať, ako si kedysi predstavovali budúcnosť a my budeme už v nej :D. Odporúčam pozrieť si tento film, aj keď na začiatku je to trocha nudné, ale oplatilo sa čakať na niektoré scény, ktoré ma doslova pripútali k pohovke.


Žáner: Animovaný/sci-fi/akčný

Dĺžka: 109 minút

Krajina pôvodu: JP

Rok: 2007

Réžia: Fumihiko Sori

Hrajú: toto odpadá, lebo je to animované a dabing pôvodný neostane.


Moje hodnotenie: 8/10


Oficiálna stránka filmu: Vexille 2077

DVD obal: Obal

Iná recenzia: Recenzia


p.s. nezabudnite na novinku v recenziách.

pošli na vybrali.sme.sk

1 komentár:

  1. Tu je kontakt na pána Benjamina, e-mailové podrobnosti, Lfdsloans@outlook.com. / Alebo Whatsapp +1 989-394-3740, ktoré mi pomohli s pôžičkou vo výške 90 000,00 EUR na začatie podnikania a som veľmi vďačný, bolo pre mňa naozaj ťažké snažiť sa urobiť cestu, pretože to nemôže byť osamelá matka. ľahké so mnou, ale s pomocou pána Benjamina sa usmievam na mojej tvári, keď sledujem, ako moje podnikanie rastie silnejšie a rozširuje sa tiež. za finančnú pomoc alebo prekonanie ťažkostí s obchodom alebo s cieľom založiť obchodný projekt to dokážete a majú nádej na to, aby ste sa dostali z ťažkostí .. Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť

Pozri tiež:



Oficiálny e-mail: MGPJohny@gmail.com
Kopírujte len s mojím povolením alebo uveďte zdroj.

Johny ©2008-2009